Koszyk jest pusty.
Formularz zwrotu, wymiany i reklamacji, znajdziesz tutaj>>
Rezygnacja z zamówienia
Klientom sklepu online IVET.PL przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenia produktu podczas przymierzania, które obniżają jego wartość. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z paragonem/fakturą zakupu.

- Zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej wg własnego wyboru.
- Zwrotów nie można dokonywać na miejscu pod podany na stronie adres. Przyjmowane będą tylko i wyłącznie zwroty dostarczone przez kuriera.
- Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty, j.n.: rajstopy, pończochy i skarpety; legginsy; bielizna (majtki, stringi i bokserki) oraz biżuteria! Kostiumy kąpielowe podlegają tylko i wyłącznie WYMIANIE w terminie 14 dni od daty dostawy! Zwrot kosztów nie przysługuje.
- Po uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.
- Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt Nadającego.
Wszystkie nadawane zwroty do IVET.PL muszą być odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem, zaadresowane, j.n.:
E-Commerce Fashion Mall Ltd.
Al. Krakowska 163
05-552 Łazy