Koszyk jest pusty.
Aby ułatwić Państwu zakupy przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu internetowego IVET.PL
-
Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
-
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu https://www.ivet.pl, mailowo oraz po przez Facebook
-
Jakie informacje są niezbędne do złożenia zamówienia przez facebooka bądź maila?Aby złożyć zamówienie bez rejestracji potrzebne są dane klienta, tj. imię i nazwisko, dokładny adres dostawy, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. Przy składaniu zamówienia należy pamiętać o podaniu nazwy i wskazaniu rozmiaru wybranego produktu.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?Produkty oznaczane jako SZYBKA DOSTAWA dostarczane są w ciągu 2 - 4 dni roboczych. Standardowy czas dostawy produktów z nowej kolekcji wynosi od 1 do 3 tygodni..
-
Która firma kurierska realizuje dostawę?Sklep internetowy IVET.PL korzysta z usług kurierskich firmy InPost
-
Jaki jest koszt dostawy?Koszt dostawy zamówionych produktów wynosi: płatność przy odbiorze - 21,90 zł, PayU - 16,90 zł
-
Czy IVET.PL ma również sklepy stacjonarne?IVET.PL to sklep online, dlatego zamówienia mogą być składane jedynie za pośrednictwem strony lub wiadomości e-mail i kontaktu na facebooku.
-
Jak prawidłowo dobrać rozmiar?Na stronie znajduje się tabela rozmiarów. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy pomiarach. Jeśli masz pytania dotyczące rozmiarów – prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.
-
Czy mogę wymienić zakupiony produkt?Klient może odstąpić od zawartej na odległość umowy zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Wymieniane lub zwracane produkty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nienoszącego jakichkolwiek śladów używania oraz zachowanego jego stanu w oryginale z metkami, w firmowym pudełku, jeżeli towar występował w opakowaniu.
-
Co jest potrzebne, aby złożyć reklamację?Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie i dołączyć do niego dowód zakup. Następnie należy dokładnie zapakować produkty i odesłanie ich przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:
IVETSHOP
Łazy , al.Krakowska 165 , 05-552 Wólka Kosowska
Biuro A-8 , A-10 -
Kto pokrywa koszty przesyłki związane z wymianą lub zwrotem?W przypadku, gdy sklep wymiana lub zwrot nie jest wynikiem błędu w realizacji zamówienia klient ponosi koszt przesyłki.
-
W jaki sposób realizowany jest zwrot za zamówienie?Zwrot realizowany jest poprzez przelew bankowy na podany w formularzu rachunek bankowy.
-
Po jakim czasie możemy spodziewać się zwrotu środków?Środki zwracane są maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
-
Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego zamówienia?Do momentu otrzymania informacji o spakowaniu zamówienia zmiany są możliwe. Prosimy jednak o możliwie szybki kontakt telefoniczny bądź za pośrednictwem chata.
-
Czy mogę anulować zamówienie?Podobnie jak w przypadku zmian do zamówienia – jest to możliwe do momentu zmiany statusu zamówienia na „wyslane”.
-
Jak poruszać się po stronie?W dolnej oraz górnej części strony znajduje się panel, który ułatwia nawigację. Dostępne są wszystkie strony informacyjne: „O sklepie”, „Kontakt”, „Regulamin”, „Zwroty i wymiany” itd.
-
Czy informację, które podaje przy zamówieniu są bezpieczne?Wszystkie dane podawane przy składaniu zamówienia są poufne i zachowane są wszelkie zasady bezpieczeństwa w trakcie ich przetwarzania. Wszelkie dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać w zakładce Polityka prywatności oraz w Regulaminie sklepu.
-
Jak najszybciej mogę znaleźć produkt, który mnie interesuje?Specjalnie dla Was stworzyliśmy wewnętrzną wyszukiwarkę oraz pomocne filtry, dzięki którym łatwo i szybko można odnaleźć konkretny produkt. Wyszukiwanie jest proste. Należy wpisać w puste pole nazwę kategorii lub produktu a następnie wystarczy wcisnąć przycisk Enter.
-
Jak skorzystać z kodu rabatowego?Po otrzymaniu kodu rabatowego należy dokonać zakupu wybranych produktów poprzez kliknięcie zielonego przycisku „KUP”. Pod każdym zamówieniem widnieje informacja o możliwości dodania kodu rabatowego. Należy kliknąć „DODAJ KOD”. Następnie należy wpisać otrzymany kod oraz kliknąć zielony przycisk „DODAJ KUPON”.
-
Jaki jest warunek skorzystania z kodu rabatowego przy zapisywaniu się do newslettera?Jedynym warunkiem skorzystania z tej formy promocji jest dokonanie zamówienia o wartości co najmniej 200 zł.
-
Dlaczego warto wybrać sklep internetowy IVET.PL?Zdobywane przez lata doświadczenie i ciężka praca sprawiły, że nasz sklep jest wybierany przez liczne grono klientów w wielu krajach Europy. Proponujemy wyłącznie asortyment, którego wygląd oraz jakość wykonania stoją na najwyższym poziomie. Odzież i produkty w naszym sklepie wyróżniają się oryginalnym wzornictwem oraz modnym fasonem. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie. Współpracujemy z oficjalnymi dystrybutorami wielu europejskich marek, co gwarantuje Państwu legalne pochodzenie i pierwszorzędny gatunek artykułów. Ponieważ jesteśmy bezpośrednim importerem, większość oferowanego asortymentu sprzedajemy w przystępnych cenach. Nasze propozycje są starannie wyselekcjonowane przez stylistów, dzięki czemu zawsze sprzyjają aktualnym trendom na rynkach europejskich. Stawiamy na wiarygodność, bezpieczeństwo i szybki czas dostawy - wszystko po to, aby zakupy online w IVET.PL były łatwe, przyjemne, bezpieczne i satysfakcjonujące. Do każdej transakcji podchodzimy w sposób indywidualny, co jest dla Państwa zapewnieniem profesjonalnej obsługi. Jesteśmy stale otwarci na sugestie naszych klientów, które pozwolą nam, aby nasze usługi uwzględniały wszystkie preferencje.