REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
I. Postanowienia ogólne
- Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową https://www.ivet.pl/, zwanym dalej „Sklepem Internetowym” lub „Sklepem” jest DiLeSo LTD. z siedzibą w Bułgarii , Sofia 1231, Bulgaria, Vrabnitsa, 14 Baba Str., VAT BG207150613
- Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected] lub infolinii:
+48 22 113 45 99
- Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.
- Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie https://www.ivet.pl/
- Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
- Właściciel Sklepu Internetowego, wymieniony w pkt 1, zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
- Wyłączenie odpowiedzialności: DiLeSo LTD. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody związane z wykorzystaniem takich danych jak: zdjęcia, filmy i inne treści audiowizualne dostępne na tej stronie internetowej. Dane te są dostarczane przez podmioty trzecie w zakresie ich profesjonalnej działalności.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
- Sklep Internetowy– sklep internetowy działający pod adresem https://www.ivet.pl/, prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
- Właściciel – DiLeSo LTD. z siedzibą w Bułgarii, Sofia 1231, Bulgaria, Vrabnitsa, 14 Baba Str.
- Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
- Użytkownik - każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu Internetowego.
- Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
- Newsletter – usługa świadczona przez Sklep Internetowy na rzecz Użytkownika, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im Newslettera, polegająca na wysyłaniu do takich Użytkowników wszelkich informacji o działaniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
- Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
- Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.
III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego
- W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, Klient powinien posiadać:
a/ urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
b/ dostęp do sieci Internet;
c/ adres poczty email.
- Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach Sklepu Internetowego. Pliki cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem Internetowym a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
- Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie Internetowym.
- Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies zawarte są w Polityce plików cookies, udostępnionej pod adresem https://www.ivet.pl// i stanowiącej integralną część Regulaminu.
IV. Rejestracja i Logowanie
- Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.
- Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu Internetowego może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
- Założenie „Konta Klienta” jest nieodpłatne.
- Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Warunki składania zamówień w tym trybie zawarte są w pkt. V ust. 9 Regulaminu. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
- Klient przez akceptację Regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
a/ przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług Sklepu Internetowego,
b/ dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.
- Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie Internetowym osobom trzecim.
- Zarejestrowany Klient ma możliwość:
a/ dostępu do statusu oraz historii zamówień,
b/ otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych,
c/ informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach,
d/ zamówienia produktu,
e/ zmiany swoich danych,
f/ zmiany swojego hasła,
g/ sprawdzenia swojego zamówienia,
h/ usunięcia swojego konta.
- Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie rejestracji.
- Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
- Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
V. Rejestracja uproszczona
- Klient ma możliwość dokonania rejestracji za pośrednictwem serwisów pośredniczących.
- Rejestracja za pośrednictwem Facebook jest możliwa po wybraniu przycisku „Facebook” znajdującego się na stronie Sklepu.
- Po dokonaniu Rejestracji uproszczonej, w tym zapoznaniu się z regulaminem oraz wyrażeniu zgody na pobranie przez aplikację Sklepu danych z Portalu pośredniczącego, Sklep otrzyma następujące informację:
a/ profil publiczny,
b/ listę znajomych,
c/ adres e-mail,
d/ datę urodzin,
e/ statusu czatu,
f/ obecne miejsca zamieszkania.
- Klient, zarejestrowany podczas Rejestracji uproszczonej, posiada te same prawa i obowiązki, co Klient zarejestrowany poprzez formularz na stronie Sklepu
- Klient rejestrując się za pomocą Serwisów pośredniczących, zostaje przekierowany na stronę Sklepu w celu korzystania z usług Sklepu.
- Klient podczas rejestracji na stronie Sklepu, klikając w zakładkę Serwisu pośredniczącego zostaje automatycznie zalogowany w Sklepie.
VI. Realizacja zamówień
- Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
- Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.W niektórych wypadkach reguły skrzynek pocztowych oraz bariery antywirusowej mogą powodować utrudnienia w otrzymaniu wiadomości e-mail wychodzącej z systemu Sklepu Internetowego. W takim wypadku prosimy sprawdzić SPAM, oraz ustawienia antywirusa.
- Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Klienta, Klient powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Klientowi skorygowaną treść proponowanej umowy.
- Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Klientowi kolejną wiadomość e-mail z informacją, że produkt został przekazany do kuriera wraz z numerem listu przewozowego i fakturą.
- Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
- Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Klient składa zamówienie w następujący sposób:
a/ wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
b/ podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;
c/ zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;
d/ wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
e/ zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) od
otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.
- Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu Internetowego poprzez:
a/ wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]
b/ zakup na stronie internetowej Sklepu Internetowego: https://www.ivet.pl/
- Klient, który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt. 9, tzn. dokonując zakupów bez rejestracji na stronie internetowej Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji Regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres email.
- Klient, korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt. 7., powinien podać:
a/ nazwę, rozmiar i ilość produktów;
b/ imię i nazwisko odbiorcy;
c/ dokładny adres dostawy;
d/ numer telefonu kontaktowego;
e/ adres e-mail zamawiającego.
- Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
- Potwierdzenie złożenia zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
a/ dane Sklepu Internetowego, w tym dokładny adres korespodencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu;
b/ opis produktu;
c/ jednostkową i łączą cenę wszystkich produktów;
d/ cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);
e/ formę dostawy - w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia doty. dostawy np. wagi bądź lokalizacji;
f/ sposób płatności;
g/ informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni w przypadku Klientów będących konsumentami;
h/ informację o prawie rękojmi w przypadku Klientów będących Konsumentami;
i/ w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni znajdujący zastosowanie do Klientów będących konsumentami.
13. Państwa zamówienia mogą być dzielone w celu szybszej realizacji. Wysyłamy produkty, które dostępne są w danym momencie na magazynie. Pozostała część zamówienia zostanie
zrealizowana maksymalnie do 30 dni roboczych. Rozdzielenie zamówienia nie zmienia całkowitego kosztu wysyłki i nie wiąże się z dodatkowymi opłatami dla klienta.
14. Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jeśli kupujący chce otrzymać Fakturę VAT, powinien poinformować o tym zamiarze sprzedającego
i podać nr NIP w momencie dokonywania zakupów.
VII. Forma płatności
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
a/ pobranie;
b/ szybkie płatności za pośrednictwem serwisu PayU.
VIII. Ceny
- Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu Internetowego podawane są w złotych polskich i zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
- Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep Internetowy i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
IX. Dostawa
- Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu Internetowego, którym jest przesyłka kurierska dostarczana przez firmę InPost.
- Termin dostawy produktów oznaczonych jako FAST to od 2-4 dni roboczych od czasu realizacji zamówienia . Produkty oznaczone jako NOWOŚĆ wysyłane są w ciągu 30 dni roboczych.
- Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 30 dni roboczych . W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
- Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
- Sklep Internetowy odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy.
- Przesyłki kurierskie podlegają ubezpieczeniu.
- Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
- Jeżeli Klient nie odbierze przesyłki, za którą należy zapłacić przy odbiorze, jest on zobowiązany zwrócić właścicielowi odszkodowanie za szkody powstałe na skutek naruszenia umowy. W szczególności jest on zobowiązany do zrekompensowania dostawcy odszkodowania w wysokości kosztów dostawy i obsługi towaru.
X. Prawo odstąpienia od umowy
Niniejszy rozdział dotyczy Klientów będących Konsumentami.
- Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówionego towaru stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres:
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
DiLeSo LTD., Sofia "Okolovrasten pat" 1415, 68 1415 Str.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Jeżeli konsument w trakcie składania zamówienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Właściciel zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy, Właściciel dokona zwrotu ceny zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Właściciel wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
Na wyraźną prośbę Konsumenta, Sprzedawca może dokonać zwrotu kosztów poprzez przekaz pocztowy. Jednakże Sprzedawca odliczy od kwoty zwrotu, kwotę przekazu pocztowego, tzn.:
- do 200 PLN kwota przekazu wynosi 8,30 PLN (stawki wg. Poczty Polskiej);
- powyżej 200 PLN kwota przekazu wynosi 9,80 PLN (stawki wg. Poczty Polskiej).
https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_przekaz_pocztowy.html
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu Internetowego oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
a/ świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (np. zamówienie indywidualne);
b/ świadczeń których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c/ świadczeń, których których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d/ świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e/ świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.
XI. Prawo Konsumenta do rękojmi
- Produkty oferowane w Sklepie Internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością podmiotu prowadzącego Sklep Internetowy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił roszczenie z tytułu rękojmi Sklepowi Internetowemu w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
- Reklamacja wobec podmiotu prowadzącego Sklep Internetowy za niezgodność towaru z umową może być przekazana m.in.:
a/ elektronicznie, wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]
b/ DiLeSo LTD., "Okolovrasten pat" 1415, 68 1415 Str., VAT BG207150613
- W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
- Podmiot prowadzący Sklep Internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
- W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
- Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
- Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na naszej stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
- Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.
XII. Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej integralną część Regulaminu.
XIII. Pozostałe
- Regulaminy są dostępne pod adresem: https://www.ivet.pl//.
- Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminów na swoje urządzenie oraz dokonania wydruku.
- Jeżeli Klientem jest Konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduje się tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/) lub za pośrednictwem ogólnoeuropejskiej platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a także przed sądami powszechnymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie przez Strony w drodze negocjacji lub mediacji, a w przypadku niedojścia Stron do porozumienia – przez sąd powszechny właściwy dla siedziby podmiotu prowadzącego Sklep Internetowy.
Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, odpowiedzialność z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
XIV. Gwarancja handlowa na zegarki
1. Wszystkie oferowane przez nas zegarki posiadają gwarancję handlową udzieloną przez producenta. Okres gwarancji zależy od marki i wynosi:
a/ CASIO – 1 rok
b/ EMPORIO ARMANI – 2 lata
c/ GIEWONT – 1 rok
d/ G.ROSSI – 1 rok
e/ HUGO BOSS – 2 lata
f/ MICHAEL KORS – 2 lata
g/ TOMMY HILFIGER – 2 lata
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie mechanizm zegarka i dotyczy jedynie wad fabrycznych. Nie obejmuje:
a/ ścierania się powłoki galwanicznej,
b/ odpadnięcia indeksów lub kryształków,
c/ uszkodzeń mechanicznych i zużycia paska lub bransolety,
d/ szkła (pęknięcia lub stłuczenia),
e/ baterii.
3. Aby zapobiec uszkodzeniu przez wodę, zaleca się dokręcenie koronki zegarka przed kontaktem z wodą, jeśli jest ona obecna w modelu. Niezależnie od klasy wodoodporności, zabrania się używania przycisków i koronki podczas kontaktu z wodą.
4. W przypadku uszkodzenia zegarka podczas transportu, reklamacja zostanie przyjęta tylko wtedy, gdy Klient sporządzi protokół szkody transportowej w obecności kuriera.
5. W przypadku reklamacji gwarancyjnej Klient wysyła produkt do naszego magazynu na własny koszt, chyba że przy odbiorze stwierdzono uszkodzenie transportowe i zostało ono zgłoszone w obecności kuriera.
6. Aby zgłosić reklamację, Klient powinien skontaktować się z przedstawicielem działu obsługi klienta i szczegółowo opisać problem. Następnie nasz zespół skontaktuje się z dystrybutorem w celu weryfikacji reklamacji i ustalenia, czy zostanie ona zatwierdzona oraz czy produkt zostanie naprawiony w ramach gwarancji.
7. W przypadku zatwierdzenia reklamacji gwarancyjnej zegarek zostanie naprawiony przez naszego dostawcę. Nie ma możliwości zwrotu zapłaconej kwoty ani wymiany produktu na nowy.
8. Czas naprawy gwarancyjnej zegarka wynosi od 35 do 40 dni od daty otrzymania go przez serwis.
9. Niezależnie od warunków gwarancyjnych, Klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, zgodnie z przepisami prawa.