Kategorie
Formularz zwrotu i reklamacji,  znajdziesz tutaj >>
[BANER-WZ]

 

KROKI DO ZWROTU TOWARU

 

1.Przygotuj dokumenty:

  • Wypełnij formularz zwrotu. Jeśli masz problem z wydrukowaniem, napisz swoją prośbę na paragonie otrzymanym z produktem.
  • Email: [email protected] (W emailu należy jasno podać: Numer zamówienia; Imię i nazwisko; Telefon kontaktowy; Nazwa produktu; Ilość i przyczyna zwrotu, a także numer konta bankowego)
  • Telefon: +48 22 113 45 99
  • Podaj numer konta bankowego i nazwisko posiadacza konta.
     

2.Sprawdź stan towaru::

  • Towar musi mieć nienaruszony wygląd handlowy.
  • Nie używany, czysty, bez obcych zapachów i z etykietami.
  • Musi być starannie złożony, starannie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu.

 

3.Starannie zapakuj towar:

Użyj odpowiedniego opakowania, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
 

4. Wyślij paczkę:

  • Użyj firmy kurierskiej według własnego wyboru.
  • Nie wysyłaj paczek za pobraniem.
  • Wyślij paczkę na adres:

IVETSHOP

Łazy , al.Krakowska 165 , 05-552 Biuro A-15 , A-17
 

5. Oczekuj na przetworzenie::

  • Przetworzenie zwróconych zamówień zajmuje do 2 dni roboczych od ich otrzymania. 
  • Paczki otrzymane w piątek są przetwarzane w pierwszy dzień roboczy.
  • Otrzymasz email z informacją po przetworzeniu.

 

ZWROT ZAMÓWIENIA

 

1. Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgodnie z art. 54 i następnymi Ustawy o ochronie konsumentów (UOK).

2. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru spowodowane jego wypróbowaniem, jeśli naruszysz jego wygląd handlowy.

3. Zwracany towar musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.

 

REKLAMACJA

 

1. Mogą być zgłaszane w przypadku wad fabrycznych lub niewłaściwego towaru.

2. Uszkodzone podczas transportu towary są rozpatrywane tylko z protokołem reklamacyjnym od kuriera.

3. W przypadku reklamacji, koszty przesyłki pokrywa sprzedawca zgodnie z art. 122 i następnymi UOK.

4. Konieczne jest wcześniejsze skontaktowanie się z nami i przesłanie nam zdjęć.

 

  • Dodatkowa informacja!
    Po przyjęciu towaru otrzymasz email, a kwoty zostaną zwrócone w ciągu 14 dni zgodnie z art. 54 i następnymi UOK, jeśli podałeś poprawny IBAN (numer konta bankowego). Sklep internetowy IVET.PL nie dokonuje wymiany produktów. Zamiast tego, po zwrocie towaru, kwota zostaje zwrócona klientowi.
  • Wyjątki
    1. Nie przyjmujemy zwrotów: rajstop, pończoch, skarpet, bielizny, kostiumów kąpielowych, koszul nocnych, biżuterii, ochraniaczy na buty, kosmetyków i perfum.
    2.Paczki uszkodzone z powodu niewłaściwego opakowania będą zwracane do klienta na jego koszt. 

 

 


Przewiń na górę