KROKI DO ZWROTU TOWARU
1.Przygotuj dokumenty:
- Wypełnij formularz zwrotu. Jeśli masz problem z wydrukowaniem, napisz swoją prośbę na paragonie otrzymanym z produktem.
- Email: [email protected] (W emailu należy jasno podać: Numer zamówienia; Imię i nazwisko; Telefon kontaktowy; Nazwa produktu; Ilość i przyczyna zwrotu, a także numer konta bankowego)
- Telefon: +48 22 113 45 99
- Podaj numer konta bankowego i nazwisko posiadacza konta.
2.Sprawdź stan towaru::
- Towar musi mieć nienaruszony wygląd handlowy.
- Nie używany, czysty, bez obcych zapachów i z etykietami.
- Musi być starannie złożony, starannie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu.
3.Starannie zapakuj towar:
Użyj odpowiedniego opakowania, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
4. Wyślij paczkę:
- Użyj firmy kurierskiej według własnego wyboru.
- Nie wysyłaj paczek za pobraniem.
- Wyślij paczkę na adres:
IVETSHOP
Łazy , al.Krakowska 165 , 05-552 Biuro A-15 , A-17
5. Oczekuj na przetworzenie::
- Przetworzenie zwróconych zamówień zajmuje do 2 dni roboczych od ich otrzymania.
- Paczki otrzymane w piątek są przetwarzane w pierwszy dzień roboczy.
- Otrzymasz email z informacją po przetworzeniu.
ZWROT ZAMÓWIENIA
1. Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgodnie z art. 54 i następnymi Ustawy o ochronie konsumentów (UOK).
2. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru spowodowane jego wypróbowaniem, jeśli naruszysz jego wygląd handlowy.
3. Zwracany towar musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.
REKLAMACJA
1. Mogą być zgłaszane w przypadku wad fabrycznych lub niewłaściwego towaru.
2. Uszkodzone podczas transportu towary są rozpatrywane tylko z protokołem reklamacyjnym od kuriera.
3. W przypadku reklamacji, koszty przesyłki pokrywa sprzedawca zgodnie z art. 122 i następnymi UOK.
4. Konieczne jest wcześniejsze skontaktowanie się z nami i przesłanie nam zdjęć.
- Dodatkowa informacja!
Po przyjęciu towaru otrzymasz email, a kwoty zostaną zwrócone w ciągu 14 dni zgodnie z art. 54 i następnymi UOK, jeśli podałeś poprawny IBAN (numer konta bankowego). Sklep internetowy IVET.PL nie dokonuje wymiany produktów. Zamiast tego, po zwrocie towaru, kwota zostaje zwrócona klientowi. - Wyjątki
1. Nie przyjmujemy zwrotów: rajstop, pończoch, skarpet, bielizny, kostiumów kąpielowych, koszul nocnych, biżuterii, ochraniaczy na buty, kosmetyków i perfum.
2.Paczki uszkodzone z powodu niewłaściwego opakowania będą zwracane do klienta na jego koszt.